6.08.2008

Yagsåmash!

Om nøyaktig 21 dager skal jeg feriere med familien i Red Bank, NJ, og besøke omringende byer som Baltimore, Atlantic City og New York.

Derfor har jeg tenkt til å skrive en reisedagbok, og dele mine opplevelser med hvem enn som leser denne bloggen (Hei Lill-Tove!). Jeg må innrømme at mine bidrag har vært i fåtall, men dette skal jeg bli flinkere på. Dessuten vil jeg innføre et "Ukens"-innlegg hver uke, som vil inneholde en liste over alt fra musikk til matprodukter. Her er ukens ukens-liste:

Ukens sang: "Where do you go to, my lovely?" av Peter Sarstedt
Peter Sarstedt ble født i India, og hans mest kjente hit var denne sangen, som er et portrett av en usympatisk europeisk jetsetter. Sjarmerende, bærer preg av fransk/europeisk waltz.
Sangen kan du høre her

Ukens film: "Charlie Wilson's War"
Handler om kongressmannen Charles Wilson, og hvordan han og CIA-agenten Gust Avrakotos startet en operasjon for å hjelpe den Afghanske Mujahedin mot Sovjetunionens okkupasjon.
I hovedrollene er blant annet Tom Hanks, Philip Seymour Hoffman og Julia Roberts.
SE FILMTRAILER

Ingen kommentarer: